tel. číslo  465 467 211   

VYSOKOMÝTSKÁ NEMOCNICE p.o.

 

JEDNODENNÍ CHIRURGIE

ODDĚLENÍ NÁSLEDNÉ PÉČE

AMBULANCE

 
 

REHABILITACE

RADIOLOGIE

DOPLŇKOVÉ
SLUŽBY

 

Kontakt s pacienty v době nouzového stavu COVID-19


Jak může rodina navázat kontakt s pacientem naší nemocnice


V době nouzového stavu, který je v České republice vyhlášen, je pacient i několik týdnů v nemocnici, bez možnosti vidět se svými blízkými. Naši zdravotníci se proto snaží suplovat pacientovi rodinu a poskytnout spojení s rodinami a se svými blízkými.

Rodinám pacientů předkládáme následující nabídky, jak je možné se s pacientem spojit:

1. Doneste (nebo pošlete) osobní věci pacienta

Pokud chcete, prostřednictvím zdravotníků, poslat pacientovi osobní věci, je třeba je nejprve dát do tašky či krabičky a označit jménem, příjmením, datem narozením a oddělením, na kterém je pacient hospitalizován, kde pacientovi osobní věci zdravotníci předají. Tašku nebo krabičku předejte zaměstnancům nemocnice na recepci a to jak v budově nemocnice na ulici Hradecká, tak i v budově na ulici Žižkova. Ti pak zajistí, aby byly věci pacientovi předány.
Mnoho příbuzných již na naši výzvu zareagovalo a pacientům osobní věci poslali. Jen prosíme, nedávejte pacientům jídlo, které nemá dlouhou trvanlivost. Doporučujeme donést pacientům, kromě hygienických potřeb, třeba oplatky, sušenky, ochucené mléčné výrobky nebo ovoce. Pacientovi můžeme z ovoce udělat ovocné šťávy, které jsou u nich velice oblíbené.

2. Napište pacientovi dopis

Máme zkušenosti, že pacienty velmi potěší, když dostanou dopis. Pár řádků od svých blízkých o tom, jak se mají, co dělají a především pacienty potěší to, že se na ně „tam někde venku“ nezapomnělo. Pokud by měl pacient problém dopis přečíst (např. špatně vidí) a dovolí, aby mu jej přečetla sestra, není problém pacientovi dopis přečíst.
Dopis je možné vložit k osobním věcem pacienta nebo předat na recepci nemocnice. Na obálku napište jméno a příjmení pacienta a jeho bydliště

3. Spojte se s pacientem přes SKYPE

Vysokomýtská nemocnice nově nabízí, pro pacienta a jeho rodinu, možnost spojit se přes SKYPE. Nemocnice má vytvořený účet, koupenou dezinfikovatelnou klávesnici a nový přenosný počítač, který dáme k lůžku pacienta
Spojení zajistí náš zdravotník, není třeba, aby pacient ovládal počítač.
Tuto službu budeme pro pacienty zajišťovat v době, kdy není vizita a volání nenaruší dobu léčebného procesu.

A jaká jsou pravidla pro komunikaci přes SKYPE?
  • rodina kontaktuje prostřednictvím e-mailu (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) zodpovědného pracovníka nemocnice- v emailu uvede svoje jméno a jméno pacienta, se chce prostřednictvím skype spojit, na kterém oddělení je pacient
  • hospitalizován, dále svůj skype účet a svoje mobilní telefonní číslo, na které mu bude zavoláno a dohodnuty podrobnosti
  • před spojením je nutné, aby se obě strany (volající i nemocnice) dohodly na přesné hodině spojení
  • volání přes skype je omezeno časově a může trvat max.30 minut
Spojení bude vždy realizováno dle časových a organizačních možností nemocnice.